hopdedik merhabalar. Biberon markası ‘Tommee Tippee’ eşim e bebekte çalışıyor o getirmişti, ucu anne gögsüne en yakın şekilde tasarlanmış olanlardan.. Evet bu aylar da diş sıkıntıları oluyormuş bunun da bilincindeyim ama baya zorluyor, dediğiniz jeli arkdasım tavsiyesi ile aldım sürüyorum diş kaşıma aparatı var parmağa takılan onunla beraber sürüyorum bırakmıyor o ân da yiyor jeli emiyor felan. Diş kaşıyıcısını da veriyorum zaten herşeyi agzına götürdüğü için onuda götürüyor ama dediğiniz gibi buzdolabında soğutup veririm yarın. Bir de gerçekten o kadar dogru birşeye değindiniz, ki sürekli emzirmekten bence süt kalmıyor dinlenmeden, süt üremeden tekrar emziriyorum. Hâliyle verimli olmuyor onun için de baya zor oluyor. Mamayı kustu üzerine tekrar emdi, zaten emerek uyumaya alıştı da şuan uyanmak üzere. Yaklaşık 2 saat oldu mamayı kusalı sizce tekrar yapabilir miyim mama sıkıntı olur mu acaba. Bir de kustu acaba dokundu mu ona diye düşünüyorum