Kubraoztrk ben kizimda yaşadım bu durumu. 2 ay olacak tuvalet eğitimine başlayalı. Eger yakalarsak lazimliga veya tuvalete yapiyor, yoksa altına yapıyordu ki bizden kaçıp kapilari kapatıp arkasına oturuyordu tuvalete yapmamak için. Ama son 2 haftadir değişti. Tuvalete götürünce yapmaya başladı, ve bu hafta da kendi söylüyor. Ki anaokuluna da gidiyor ve her iki gune bir eve kirli poseti geliyordu.
Siz yine telkinlerde bulunmaya devam edin. Ama cok da ustelemeyin. Ben en son durumu kabul etmiştim, artık iyice öğrenene kadar kapalı çamaşır yıkamayı. Ama son zamanlarda tamamen değişti.