Terlikgeliyor var ben. Hamile kaldığımda midem yanmaya başladı, oğlum 3 yaşında hala devam ediyor. Hamilelikte ilk 3 ay gaviscon, sonrasında doğuma kadar mide koruyucu içtim. Doğumdan sonra da hala mide koruyucu içiyorum. Çocuk emdiği için de gidip endoskopi yaptıramadım. Ben de tesadüf ki yarın gideceğim artık endoskopi için :) ben de korkuyorum ama Allah korusun tabi, sorun bulmadan çare bulamayız. Hergün mide koruyucu içmek de daha büyük sıkıntı. İnşAllah geçici bir şeydir de şifa buluruz hayırlısıyla.