Yani mesela devir ettiği kişiyi arayıp konuştum aynı gün de ihbar dilekçesi yazdık ama ulsana kadar tabi aynı gün bir başkasına daha satış yapmışlar .Kötü niyetli bu 3.kisiden hak talep edemezmiyim .Tapu onun üzerine olduğu için iptal davası falanda acamadim