Ya sizinkilerde mi böyle oyun oynamak için yere oturtuyorum kucak kucak diye ağlama krizine giriyor. Yanında oturuyorum kucağımda saatlerce oturuyor hiç kalkmak istemiyor öğlen uykusu da uyumuyor buna rağmen gece 12 den aşağı uyumuyor özellikle yemek yaparken resmen kendini parçalıyor ağlamaktan kıpkırmızı oluyor. 2 saniye ayaga kalkamıyorum hemen kucak kucak. Bu huyu nasıl geçecek inanın tv açıyorum ona dalsın unutsun kucağımı diye ama fayda etmiyor bana çözüm yolu söyler misiniz bebeğim epilepsi hastası