Hll112 zona olduğunu sanmıyorum ben çünkü yakın zamanda uyuz atlatmışsınız. En yakın ihtimal egzama bu sebepten dolayı. ilaç çok kullanmaktan oluyor ve uyuz atlatanların %60-70 lik kesimi egzamaya yakalanıyor maalesef. Bizde uyuz atlattık ama ilacı kontrollü kullandık biz dışardan karışım yaptırdık birine öyle kurtulduk ve yapan kişi üstüne basa basa bu tedavi bitince tamamen bitecek tekrar sakın başka bir tedaviye başlamayın yoksa egzama olursunuz dedi. Bizde 10-15 gün kadar tek tük lezyonlar çıkmaya devam etti ama ilaca başlamadık. Bitti şükür Yani kısacası uyuz ilaçları egzamaya çeviriyor maalesef çok geçmiş olsun 🤲🏻