1mom1 Bebeğim 3 gündür hasta bugün benim de boğazımda batma var hasta olacağım galiba ,nane limon içtim yumuşatır diye ama hiç faydası olmadı , emziriyorum ne kullanabilirim ?
[silindi] 1mom1 hastalanmayançocuk diye bi sayfa var inatagramda sarımsak bal limon kürü çokkk iyi geliyor kendim emzirdiğim için onu yiyerek haata olmuyorum Çocuğum hasta olunca da cok zor veriyorum mesela şuan hasta vermek isterdim ama çok zorlayacak malasef (pütürlü çiğnemeden yutmak gerek biraz daha büyüse ona alıştırmak gerek) tekim babası olunca vereceğim o şekilde ilaçsız iyi oluyorusunuz
[silindi] 1mom1 canım duymuşsunuzdur zaten odasına ortadan ikiye kesilmiş karanfil batırılmış soğan bırakabilirsin sarımsak ez yanına koy. Buhurdanlık alıp kekik nane yağı vs damlattığında odayı çok güzel açıyor tabi çocuğun nefesini de dediğin gibi senin minik daha çok küçükmüş serum fizyolojik kullanabilirsin anca. Bol bol burun temizliği yaparsın ki eğer balgam oluşursa ciğerlere inmesin diye tek yapabilieceğn bu
Deletedmom_220 1mom1 çevik kuvvet polisleri hasta olmamak ilinin soğanı elma gibi kütür kütür yerler. Benimde boğazda bir şey oldu mu günde 1 sarımsak yerim eme eme çiğneye çiğneye yavaş yavaş.
1mom1 [silindi] benim bebeğim 3 aylık ona veremiyorum maalesef,doktor ilaç verdi onları kullanıyorum,kendim için doğal yöntemlere bakıyorum, teşekkür ederim
1mom1 [silindi] çok üzgünüm ama balgam var zaten o yüzden bebeğim de 3 gündür çok huzursuz,burnunu açıyorum ama balgam 🤷 sağlık ocağında doktor balgam sökücü verdi onu da kullanıyorum ama yok ne zaman atacak bilmiyorum sürekli öksürüyor uyuyamıyor o yüzden bebeğim