uzumbogurtlen Kızım 7,5 aylık çok huysuzlaştı dişlerden mi sizce diş gelecek gibi gözüküyor mu? 
mero_81 uzumbogurtlen ![https://mutluresim.com/images/2024/12/08/1RnaV2.jpeg] Böyle oluyor canım benim kızım böyle olduktan 3 4 hafta sonra cıkardı Dentinox kullandım bikaç yerde de okumuştum rahat cıkartıyor diye öylede oldu aldım jeli 3 gün sonra dişi patladı
uzumbogurtlen mero_81 ooo bizim daha hiçbir şeyimiz yok o zaman. Üzüldümmbu kadar uyumsuzluğunu dişe bağlamak istemiştim🤣