Elif337798 Sürekli mızmız ağlıyor istediği şey olmayınca kendini yere atıyor sinirli de bir de eziyet ediyır adama bir şey yok uyumak istiyorum diyor kendini sallatıypr ama yok uyumuyor da sürekli bir şeyleri vuruyor sürekli sinirli çok yaramaz da 20 aylık
Paramedik16 Elif337798 ikizlerim 23 aylık çarpı iki olarak düşünün 2 yaş sendromu hoşgeldin diyelim 😅
-Yenianne-- Elif337798 2 yaşın vermiş olduğu ben yapmak istiyorum ben yapayım ben ben ben.. Kızım 27 aylık hala daha AVM de sürünür yere yatar bende başında beklerim kaldırsam da kalkmaz çünkü alıştımmı hayır gün sayıyorum geçsin diye ama gidişat böyle sabırlı davranıyorum
peri001 Elif337798 Bunlar 2 yaş sendromu ise 2 gündür benim yaşadığım ne kızlar valla aynısını 13 buçuk aylık oğlum yapıyor bi anda sabah uyandı bunlar çocuğa yüklendi yani anlayamıyorum 2 gündür afedersiniz ağzıma etti ne gece uyuyor ne gündüz sürekli ağlıyor yatıp tepiniyor istediği olmayınca varmı bu aylarda yaşayan 😕
Paramedik16 Elif337798 valla kimisinin 3 yaşa kadar sürüyormuş çocuktan çocuğa değişir heralde bu dönemde çocuklar kendilerini ispat etmeye çalışıyorlar çünkü bi birey olma yolu gibi düşünün