mematiii srny77 o aylarda ben üç uyku yaptırdım şimdi 17 buçuk aylık iki uyku yapıyor.Yeme düzenide sabah öğle akşam bi ara öğünüdü ekstraadan şimdi iki ara üç ana öğün şeklinde ilerliyorum.