Dün bebeğimin kontrolü vardı. Doktoruna sordum anne sütüyle boyanın kimyasalının bebeğe geçtiğini fakat bebekteki etkisinin ne olduğunun saptanmadığını söyledi. Araştırmalar annenin psikolojisini etkilemiyorsa bu durum saç boyanmamasını gerektiğini savunuyor (doğal boya dahil) dedi. Ben psikolojik asla etkilenmiyorum ama açıkçası insan da bir değişiklik istiyor çünkü kafam bembeyaz. Hamileyken doğuma gitmeden bir gün önce boyamama izin vermişti doktor . Siz danıştınız mı doktorunuza kızlar