Çarşamba günü kırkımız çıkıyor mama ve emzirme şeklinde ilerliyoruz genel olarak emziriyorum yetersiz kaldığında mama veriyorum ilk başta 30 cc olarak başladık hala emdiyse 30 sadece mama vereceksem 60 veriyorum 3300 dü 8 gün önce kaç cc vermem lazım annem doyduğunu bilmez bebekler diyor bence daha fazla vermem lazım çünkü her yarım saat bir saate bir kalkıp ağlıyor emince veya mama verince duruyor bence çocuk doymuyor sizin yorumunuz nedir deliksiz uyuyamıyor çocuğum