degersizbirhayat_1 mondecaidensecmeler elele baby aldım bebiş 2 aylık baya kurtarıcı benim için o sallanıp uyurken bende işlerimi hallediyorum böylece
mondecaidensecmeler degersizbirhayat_1 bende Elele düşünüyorum da ilerisi için kullanır mı onu dusununuyorum
Barlas_mom mondecaidensecmeler joie öneririm sağa sola yukarı aşağı sallanıyor titreşimi de var müziği de var ne ararsan var bebeğim kolik titreşimi de çok iyi geldi bazen kendi kendine bile uyuyor onda
Dneglr mondecaidensecmeler canım merhaba bence kendini sallaması daha iyi değil mi elektrikli olandan bi zaman sonra sıkılacak biyere gidedegin zaman yanında götüremezsin mesela ama manuelleri her türlü yanında tasıyabilirsin ve kullanıslı 2 yasına kadsr rahat kullanırsın ben merfbaby aldım memnunum
degersizbirhayat_1 mondecaidensecmeler ilerisi derken zaten belli bir süre yatıyorlar eğer severse sonraları uyumak için kullanır diye düşünüyorum bazı bebekler biraz aklı erince yatmak istemiyor mesela
1prens1prenses_ mondecaidensecmeler canım bende var ben aldım elelle.bayb den puana kadar hala kullanıyorum bebeğim çok sevdi ama satmak istiyorum ihtiyaçtan ötürü bebeğimde büyüdükçe içinde durmuyor atıyor kendini müziği bleuetooth bağlantılı hem pille hemde erkektiler çalışıyor yeni kırık falan yok temiz 2.500 almıştım isterseniz size düz 2 ye verebilirim tabi isterseniz
1prens1prenses_ mondecaidensecmeler Dormire canım gri değil ama beyaz olanı bu tercih etmiştim ben elelele sayfasında beyazı yok şuan grisi var ben orda sıfır 2.500 almıştım
mondecaidensecmeler Dneglr canım bu modeller de benim içine sinmedi ya çocuk yüzustu düşer diye korkuyorum çünkü çok yukarda birde yenidoganda itibaren düşünüyorum
bebeklerrr mondecaidensecmeler uzun ömürlü joienin gerçekten sağlam pahalıydı ikinci el aldım diğer markaların sıfır fiyatına geldi ama sapasağlam 7. Kiloda rahat kullanıyoruz hala diğer markalar için kullanamadıkları ile ilgili yorumlar görmüştüm yamuk duranlar hızı yavaşlayanlar bebek kilo aldıkça kullanımı değişmedi. 9-10 kiloya kadar da kullanırım
bebeklerrr Bu işte en iyiymişim joie , titreşim öne arkaya sallanma 1 yaş komşumun bebeğini de bindirdik performansı düşmedi. 6 aydır kullanıyorum seviyorlar uyumayı manuel ana kucağımda var artık binmiyorlar ikizler bende onu ikinci elde satmayı düşünüyorum.
mondecaidensecmeler bebeklerrr canım sorun şu ki otomatiklerin ana kucağı bile 2. Elleri çok pahalı zaten joie baya pahalı ikinci ellerine normaldede çıkamayız 2. Eline o kadar vermektense sıfır alırım diyorum
Dneglr mondecaidensecmeler canım bende çok korkuyordum ama inan öyle düşecek kadar hafif birşey değil kademeleri var zaten 3 kademe yenidogandan 3 aylıga kadar en alt kademe de kullanırsın benım kız 5 aylık oldu oturtmaya basladım en üst kademede ve orta kademede kullanıyoruz otomatik elinde kalabilir bir anne tavsiyesi olarak o kadar para ona verilmez diyorum gerisini sana bırakıyorum canım 🥰
bebeklerrr mondecaidensecmeler eğer joie bütçeniz yoksa otomatik olanı tavsiye etmiyorum çok kısa kullanılıyor üç aydan sonra bindiremedi arkadaş da var . Manuel alın isteseniz kolay sallanan daha uzun süre kullanabilirsiniz.
mondecaidensecmeler degersizbirhayat_1 çoğu kişi bunu düşünüyor esimde manuele o kadar para verinceye kadar otomatik alırım diyor arafta kaldik
degersizbirhayat_1 mondecaidensecmeler bence otomatik daha mantıklı çalıştırıyorum o sallanıyor uyuyor ben işlerimi yapıyorum önceden başından kalkamıyodum sürekli sallanmak istiyordu
nilazra123 mondecaidensecmeler merhaba eleele anakucağınj satıyorum otomatik sallanan . Sayfama girip bakabilirsiniz🌸