Bebeğim 1 Aylıkken telefonu yüzüne düşürmüştüm hiç bir şey olmamıştı allahtan bir daha da o kıcağımdaylen telefonu elime almadım muhtemelen bir şey olmaz ama böyle durumlar da kusma varsa gözler kayıyorsa keyifsizse ağlıyorsa bekletilmeden doktora götürülmeli