aselSeren İyi akşamlar arkadaşlar hangi marka deterjanı kullanıyorsunuz ben unibayb kullanıyorum ama sanki lekeleri çıkarmıyor siz hangi marka deterjanı kullanıyorsunuz memnunsunuz
[silindi] aselSeren ben Dalan kullanıyorum benim de lekeyi çıkarmamıştı artık önce beyaz sabunla o lekeli yeri elimde yıkıyorum sonra makineye atıyorum başka türlü çıkmıyor çünkü
defnemiraybebek aselSeren uni baby kullanıyorum ama lekeli olan kıyafetlerinde rosmandan aldığım dr beacman ürünlerini kullanıyorum çünkü tek başına deterjan çıkarmıyor
biroglanannesii1 aselSeren Gain kullanıyorum çok güzel bir deterjan oğlum 28 aylık artık bebek deterjanı almıyorum.