instamomdegil Bebeğim önceden daha az kusuyordu, şimdi her emzirdiğimde kusmaya başladı , sütüm biraz arttığı için olabilir mi ? Ya da normal mi?
uguremi instamomdegil valla canım seni ben anlarım kaç doktora gittim reflü dediler tam 9 ay olasıya her emmede kustu 9 aydan sonra rahatladık maalesef bazı bebekler de oluyor
yaraliceylanim instamomdegil benim yavru hala her emzirdiğimde kusar benim doktorum normal dedi ama lontrole gidince sizde bir sprun içiniz rahat etsin :)
instamomdegil uguremi üşüttü mü diye tedirgin oldum , doktor kusmalar normal demişti , dünden beri çok arttı