Mikisss 3. Sezeryan kısmını bilemiyorum ama benim de 35+3 te bebeğimin kafası çok aşağıya inmişti doktorum 37yi yakalamamızın çok kritik olduğunu söylemişti, genel algıya göre 37. Hafta prematüre sınırı oluyormuş, ancak öncesinde doğup da küveze girmesine gerek olmayan bebekler de olabiliyor.