nisakb Kızlar bebeğim çok alerjik bronşolit şu anda deterjan vs değişimi yapmam lazım bilginiz var mı (Bebeğe kokusuz deterjan kullanıyorum zaten bizim kendi kişisel kullanımımız için öneri istiyorum)
abdioglu nisakb siveno yu önerebilirim. Normalde yumuşatıcı pek önerilmiyor hele bebeklerde hiç gerek yok bence. Zaten sıvı deterjan kullanımında yumuşatıcıya hiç gerek yok :)
nisakb abdioglu ona zaten kokusuz deterjan kullanıyorum sadece bizim kişisel kullanımınız için öneri istemiştim 🥲
[silindi] Ben bebek granül deterjan kullanıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum 1 yaşına kadar da düşünmüyorum kullanmayı dalan kullanıyorum ben memnun kaldım