zelisnisa Güzel annelerim iyi aksamlar, benim 1.5 yaşında kızım var ve şuan hamile olduğumu öğrendim ve kızım memeye çok düşkün emziriyorum memeyi bıraktıramıyorum. Aşırı düşkün ne yapmalıyım emziriyorum şuan haala
abdioglu zelisnisa bıraktırmanız gerekmiyo merak etmeyin. Hamile olduğunuz için sütünüz bi süre sonra etkisini yitirecek ve muhtemelen kendiliğinden bırakıcak
ikiprensesbebiss zelisnisa emzirmeye devam edebilirsiniz ben 6 haftalık hamileyken öğrendim kızım da daha 7 aylıktı devam ettim 11 aylıkken kendisi kesti mecburen çok üzüldüm ama tadı değişiyor ve miktarı azalıyor
neolmusyaani zelisnisa ay bacım sen bensin. Bende aynı durumdayım bebeğim 16 aylık Bn hamileyim emziriyorm hala emiyor yani nası biraktiracm diye her gün dusunuyom allhim sana da bana da yardım etsin
neolmusyaani abdioglu valla post sahibi değilim ama aynı durumdayım bu yorumunuza o kadar sevindim ki nasil birakacaz diye her gün dusunuyorm yani kesin değişir mi tadı bırakır mı kendisi kaçıncı ayda değişir tahminen
zelisnisa abdioglu tadı değşiyor diyorlar benim kızım aşırı düşkün memeye tadı degisse bile bırakmaz o derece nasıl yapacağım
neolmusyaani ikiprensesbebiss karnında ki bebeğin de bi sıkıntı olmadı demi Allahın izniyle hani emzirirken vitaminler bölünüyor ya sonuçta. Bende aynı durumdayım da o yuzden sordm
zelisnisa ikiprensesbebiss ay öyle mi kendiliğinden bırakır mı o halde dersiniz? Veya emmeye devam eder mi tadı değşse bile benim kıza meme olsun yeter aşırı düşkün çünkü
zelisnisa neolmusyaani aminnn güzel annem amin öyle düşkün ki inanın bırakmak istemiyor sürekli meme ağzında sabah aksam
zelisnisa neolmusyaani evet evet 2 yasına kadar emzirmek istiyorum ve aşırı düşkün zaten emiyo sürekli
ikiprensesbebiss neolmusyaani bebeğimde nasıl bir sıkıntı olabilirdi ki ? Vitaminlerimi doktor verdi aksatmadan kullandım doğumuma 3 4 hafta kaldı kullanmaya devam ediyorum
abdioglu neolmusyaani yani ben genelde 4-5 ay sonra bıraktıklarını duydum. Hepsi çok sağlıklı olsun inşallah :)
neolmusyaani ikiprensesbebiss kendi muayene olduğum doktorum emzirmeye devam edebilirsin demişti hemen kesmeye grek yok dedi. Ben bi önceki bebeğime muayene olduğum doktoradq msj attım emzirilir mi diye oda bebeğin gelişimini aksatir dedi o yuzden korktum ama kendi doktora devam dedi
zelisnisa Minnakordek inanın daha doktora gitmedim sabah öğrendm hamile olduğumu reglm 1 hafta gecikti. Karnımdaki bebek gelişmez diye korkuyorum inanın emziriyorum kızımı yoksa
Minnakordek zelisnisa gelişimine engel olmaz sizde bu kadar strese girmeyin sağlıkla gelsin bebiş zamanla bırakırsınız sizde
ikiprensesbebiss neolmusyaani bana aksatır demedi açıkçası zaten süt de zamanla azalıyor ve bitiyor tadı değişiyor mamaya başladım ben mecburen kendisi de bırakmıştı tadı değişince