Sahreyldrm Deletedmom781 biz smart kullaniyoruz canım bı sıkıntı olmadı şimdiye kadar buharı da güzel çıkarıyor
Sahreyldrm Deletedmom781 https://www.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/smart-kompresorlu-nebulizator-kapakli-2-yil-garanti_pdp_526376935?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=406522692600&utm_term=86520784443&ga_prodid=526376935&ga_merchantid=132221520&sc_gcsp=gg&gclid=CjwKCAiAyeTxBRBvEiwAuM8dnZlASqmVALPuEdTG4qmcaczl-5f4qLLyulT-Fs23K9T_RDte-pToMxoCIX0QAvD_BwE ben 160 TL ye almıştım eczaneden ama internette daha uygunmuş
Yesimgulcakir Deletedmom781 omron baby , hep üst solunum yolu için hem alt hemde içinde sümük çekme aspiratörü var kendınden
Mermaiddd CananAtilla Mathilda_ iki haftada siparişini alanda varmış ama genelde gec geliyor.sizinde ay sonunda gelebilir
CananAtilla Deletedmom781 eevt internete bir isim farklılığı var ama aynı ürün sanırsam.benimki mino.eczaneden aldık.180 tl
Balarastos Nimo kullanıyoruz biz gayet memnunuzz çok buhar çıkmasını neden istiyorsunuz? İlaca göre de değişiyor çünkü
Deletedmom781 Balarastos maske kullanmiyoriz cnku o aparattan cikan buharda bebegime yetmedi durmuyor zaten yerinde
Balarastos Deletedmom781 maske bizde kullanmıyoruz hatta çoğu bebek istemiyor ama aparatla vermek yeterli dedi doktorumuz oyunlar yaparak şarkılar söyleyerek deneyin eline dikkatini çekecek başka bseyler verin bizde ıslak mendil paketi işe yarıyor😂
Nyr195 Deletedmom781 https://m.n11.com/kompresorlu-nebulizator-cihazi-maske-P139472958?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQiA7OnxBRCNARIsAIW53B-zKnX4M18Rt7TVG-F4Iy4uE0CIkXCTnV9C-I8Hm25l4Tsx-FpvG8saAnJvEALw_wcB Fiyatı 20 tl artmış canım