-sevimlipolyanna- Arkadaşlar ben yaklaşık bi haftadır böyleyim. Ne geçirir? Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum ilk defa bu kadar uzun sürdü. Başka şikayetim yok fakat bu durum artık çok can sıkıcı olmaya başladı
Ayca__ -sevimlipolyanna- bende yaşıyorum 5 gun oldu doktora gttım kaka kültürü aldılar temız çıktı doktor salgın var dedı probiyotik ve zınco verdı hala aynı kesınlıkle gecmıyor cocuk resmen zayıfladı napıcam blmıyorum cok üzülüyorum hıcbısey yemıyor agzına zorla versem kusuyor ne ıllet bıseymıs acaba baska bıseyı mı var dıye dusunmekten uyuyamıyorum
Ayca__ Canm evet gectı özele gttım serum taktılar tekrar kaka kültürü ve kan aldılar temız çıktı , serumdan sonra düzeldi , salgın varmış büyük ıhtımal ondan oldu probıyotık ve cınko ılacını sureklı verdım