Kızlar hadi biraz geçmişe dönelim. 🧚♀️
Hayatının herhangi bir anını yeniden yaşama şansın var. Ancak bu an yarım saat ile sınırlı. Geçmişinin hangi yarım saatini tekrar yaşamak isterdin? 🤔😊
Benim böyle bi şansım olsaydı doğum anında oğlumla karşılaştığım ilk yarım saat derdim. 🥲
O ilk gördüğüm anı, yanağıma koyduklarında burnuma gelen o kokusu ve sıcacık tenini hatırlayınca bile içim huzur, mutlulukla doluyor. 😇😍