Audrey_ Bebeğim sarılıktan dolayı hastanede 6 gündür ben 10 dk bile uyusam bebeğimle alakalı kötü rüyalar görüyorum. Bu sürekli oluyor bebeğime bir şey mi olacak diye kan ter içinde ağlayarak uyanıyorum. Lohusalıkta normal mi bu?
etuerk Audrey_ hoşgeldin annelik. Çok normal aklın sürekli bebeğinde sakin kalmaya çalış sürekli dua oku iyi şeyler düşün
Norveckizi Audrey_ Cok normal 28 aylık Halen kabus gorurum Ve 14 gun yogun bakımda kalmıstı bızımkıde
Norveckizi Audrey_ tsekkur edıyorum benım bebegım dogumdan iki gün sonra evdeyken solunumu durdu Enfeksıyon kapmış dogum yaptıgım hastanede. O enfeksıyon(enfeksiyonun adı VRE) solunumu durdurmuş Baska Bi Hastanede eve yakındı gittik Yaşayacak koca Bi ömrü varmış çok şükür ki bızımle suan🩷