Merhaba daha önce bahsetmiştim 4,5 ay önce korunma iğnesi vuruldum 3 ay koruması geçerli olanlardan. Fakat 3.5 aydır bir gün bile kanamasız geçirmedim, yani bu beni çok yoruyor. Sürekli kanamam olduğundan değerlerim düştü, halsizim, baş ağrılarım çok arttı. Stres doluyum bu eşimle ailemle ilişkimi etkiliyor. Eşim doktora bir daha git diye ısrar edince biraz internette okudum. Bu iğnenin yan etkisi evet ama hiç durmayan kanamalarda kürtaj gerekiyormuş. Çok korkutucu benim için:( ben daha önce boş gebelik geçirdiğimde bile kürtaj olmadım. Sonra kızıma hamile kaldım sağlıkla doğdu çok şükür şu an 6 ay 11 günlük. Tecrübesi olan var mı ?