Mnkksercem Ya kızlar pipetli Suluğunu aldım 1 hafta bile olmadı bugün akıtıyor ağzına da çok geliyor sebebi ne olabilir anlamadım
Unicorn67 Mnkksercem çok gelmemesi lazım çünkü o aparat ona göre üretilmiş diye biliyorum . Akıtmasinin sebebi içinde bir parça var onu kapağa iyice takmanız lazım ve kapatırken cıt sesini duyana kadar çevirmeniz lazım
Erenveannesiiii Mnkksercem bende kullanıyorum 4 aydır hiç akıtma sorunu yaşamadık kapatırken tık sesini duymanız lazım ona dikkat ediyor musunuz
Mnkksercem Erenveannesiiii biliyorum evet ama akıtıyor yinede akıtmıyordu bugn akıtmaya başladı çekimi yavaştı şu an hızlı geliyor su anlamadım ki ya
Mnkksercem Erenveannesiiii kapağının iç etrafında plastik filan oluyor muydu düştü mü acaba anlamadım ki kapağının etrafından bahsediyorum içindeki plastik kapalı zaten