balbocegimely mryada23 benim de mide yanmalarım olmuştu. Meğer hamileymişim. Doğurdum geçti. Sürekli lansor, gaviconla geziyordum. Yediklerime dikkat ediyordum. Midem bulanmazdı kaynardı 🥲 ne çektim beee. Üç dört yastıkla kendime açı ayarlayıp yatardım 🤣
Nanem123 mryada23 benim 5 aylığa kadar sürdü özellikle sizde oldumu bilmiyorum akşam duş alıp yattığım zaman sabahları daha şiddetli yanmalar oluyordu duş almak işkence gibiydi
Edo_yekta12 Benim hiç midem yanmaz normal zamanda ama sabaha kadar bir mide yanması yaşadım başka hiç bir belirti yoktu sabah test yaptım ve hamileymişim şuan iki yaşında 😂
mryada23 Nanem123 Geçtiği dakika veya saniyeyi hatırlamıyorum o kadar yanardı ki beynime kadar hissederdim . Benimde mutlaka sizinle aynı şeyler olmuştur . Ne zaman kızım doğdu o gün rahatladım 😔 Gaz sancılarım çoktu tam işkenceydi hamileliğim
Nanem123 mryada23 Öyle gerçekten önce cefasını çekiyor sonra sefasını gerçeğini istersen cefasını hiç bitmiyor beş ay mide yanması yaşadım özel bir bankada çalışıyordum yedi katlı binayı turluyordum neredeyse oturup ağlıyordum yani siz dokuz ay nasıl çekmişsiniz ya gerçekten çok zor bir durum mide yanması