Merhaba kızlar 20 günlük bebeğim var sürekli emmek istiyor mememde uyuyor sonra 20 dk gecmeden uyaniyor tekrar emmek istiyor, bazen meme reddi oluyor günde iki kere mama veriyorum ac kaldığı endisesiyle çünkü sütüm cok fazla degil, bazen hic gelmiyor sanki. Bebegim bu yüzden mi ağlıyor? Acmi kalıyor acaba korkuyorum 😔😔 süt arttirmak icin herseyi deniyorum ama az yinede süt 😔😔 bi yardimci olurmusunuz banaa