ysmnabd Kızlar biz ek gıdaya başlayalı 1 ay oldu tadımlar vs bitti şuan 6.5 aylık. Ama gün öyle hızlı akıyor ki ben daha 2 3 öğün hiç veremedim günde bir kere ne verebilirsem zaten yemek istemiyor zorumla yiiyor nerde hata yapıyorum acaba
maygirl ysmnabd 9 aydan snra…ama tabiki 3 ogun yemedi teklif ediyordum sadece zorlamamak kaydi ile..15.aydan snra duzene girdi hastalik ve diş doneminde bozuluyir bu durum tabi..benm bebegimin 3 ögunu 1 ogune bedel cok az yiyor zaten ama yetiyor ona bunyesi oyle..gelisim yonunde sorunumuz yok cunku..
Zumra_Fatma ysmnabd valla benim kiz 27 aylik 2 ogün yiyor oglen aralarjnda ikinri vaktide atistirir meyve misir abur cubur süt meyve suyu gibi gibi