Bu mamayı kullanan var mı içeriği diğerlerine göre biraz daha temiz diye duydum.gaz hazımsızlık yapıyor mi kilo aldırıyor mu. Oglum 3 aylık ger mamaları içerken ağlıyor alerji testi yaptık negatif çıktı ama bn hala supheleniyorum bu mama keçi sütünden olduğu için alerji için kullanılır mı. Bilgisi olan var mı
Alıp denemeli miyim?