kubraslan06 bnde stoklamistim.gunde 2-3 kez sagiyordum ilk baslarda.sonra işteyken de 2kez sagmam gerekiyordu.zaman gectikce sagdigim miktar cogalinca evde 1 işte 1 sagdim ek gidaya baslayinca fln .yani evdeki sutun kac ml ictigine gore de sagim sayisini ayarlarsiniz.ama eksik olmasin diye ise baslamadan 1 ay once stoga baslamistim bn.ztn ilk gunler ml olarak az oluyr 3 kez sagsan anca birlestirip bi ogunluk oluyr.sonralari sagimla gelen miktar cogalinca daha kolaylasir.