Lukababy 2 buçuk aylık oğlumun pipisinin ucunda şişlik ve kızarıklık var bu durumu yaşayan var mı? Sünnet olması mı gerekiyor acaba ? Sıksık bezini değiştiriyorum bekletmende hiç neden olabilir yarım doktora gideceğiz ama fikrinizi almak istedim