betul97_ uykusuzanne__ Yedik gayet güzeldi tabi öyle köz tadı yoktu ama çokta önemli değildi közlenmiş biber ve bol limonla tadı çok güzel oldu eşimde beğendi. Teşekkür ederim hiçbir yerde pislenmedi airfryer da tertemiz yarım saatte mis gibi oldu😊😊
pantenkelebek betul97_ Ocak’ta yapacaksınız kozleme tavası alın çok iyi oluyor birde ocağınız cam ocaksa yapmayın patlıcan patlatır derler. Fırında yapabilirsiniz ama en güzeli ocak üstünde
betul97_ pantenkelebek Evet ocağım cam internetten baktım da biri de öyle yazmış camsa patlar diye bende airfryer da yaptım oldu valla hiçbir yerde kirlenmedi