kubrasahii 13 aylık bebeğim bir bebek ağlarken ağlıyor radyodan cıkan sesten korkuyor görünce korkuyor oyuncak aküllü arabası var gaz sesi cıkıyor ondan da korkuyor otizm belirtisimi acaba korkuyorumm yüksek sese hassasiyetimi var🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Sedacann kubrasahii bunlar otizm belirtisi değil merak etmeyin keşfettikleri sesler onları bir süre bu şekilde farklı hissetirebiliyorlar zamanla alışınca geçiyor benim kızımda elektrikli süpürgenin sesinden korkuyordu daha görünce başlıyordu ağlamaya konuşarak aştık bu durumu içiniz rahat etsin bir süre daha böyle ağlayabilir ama geçicek
askbebegimmbenim kubrasahii 12 ay 23 günlük benimdw bebeğimin akülü arbaasi var korkuyor binmiyor. Kumandalı arabası var korkuyor. Diğer sesli oyuncalarindan korkmuyor. Normal bı durum dedi doktor daha küçük korkması normal dedi.
Hayatkisa61 Daha yeni yeni keşfediyor sesleri korkmasi doğal benim oğlum 19 aylık kaç kere yanında blender çalıştırdım hala korkuyor. Bazen kapı zilinden bile korkuyor.