Dava acıcam bu hafta ama calısmıyorum şuanlık babam emekli annem calısıyor ayrı yasıyorlar. Acaba eşyaları satıp annemle mı kalmak yoksa duzenımı koruyup babamı yanıma mı çağırsam kıramı öder cunku bılemedım kararsızım iş bulmayı da düşünüyorum zaten