Merhabalar. Bebeğim 56 günlük. Sütüm çok. Tazyikli. Bebek heyecanlı. Sürekli boğazına süt kaçıyor. Dik tutuyorum bebeğimi emziriyorum. Makas yapıyorum. Kendim geriye yaslanıyorum. Üst üste memeyi deneyerek emziriyorumm. YOK OLMUYOR. İlla boğazına sıçrıyor. Aklımı kaydediyorum o an. Ne yapacağımı şaşırdım. Bir de bu ara en çok yaptığı şey önce biraz emiyor uykulu iken seri oluyor boğazına kaçmazsa. Ama normalde emip emip çekme başladı. Emiyor bırakıyor emiyor bırakıyor bu şekil emiyor. Ne yapacağım ben arkadaşlar