Merhaba kızlar. 3 senedir baktığım canım gibi sevdiğim bi kedim var. 26 günlükte bi yumurcağım. Hastaneden eve geldiğimizden beri daha onları bir araya getiremedim. Doktor aşısı tamsa sıkıntı yok dedi ama ben yinede tedirginim. Sizde böyle bi durum yaşıyan var mı. Sizce nezaman biraraya getirmeliyim