Hilalavccc Oğlum 15 aylık olacak doktor 1 yaşından sonra bi kaç ay daha kullansın sonra bırakın dedi ben bıraktım şuan siz ne zaman bıraktınız vermeyi
MinikPandam_ Hilalavccc demir vitamin değil ama 1 yaşında genelde kan tahlili yapılıyor ona göre tamam ya da devam diyor doktor. isterseniz bi kan tahlili yaptırın yaptirmasiysaniz. demir depoları iyiyse birakirsiniz
mryada23 Hilalavccc Kızım 22 aylık bi ara vermediğim zamanlar oldu ama olumsuz etkiledi bence iştahı kesildi uykuları azaldı . Şimdi tekrar başladık iyi herşeyi yine düzene girdi . Doğduğu dan beri Ocean kullandık şuan 600 üniteyle devam ediyoruz ☺️
newmom1234 Hangi marka kullanıyorsunuz acaba bebeğinizde farklı bir yan etkisi oldu mu ? Bebeğim de 4 aylık olacak marka arayışına girdim 🥹
Hilalavccc newmom1234 Temiz içerikli diye ocean kullandım başta ama sonra kidsfere geçtik bunun içeriğine hiç bakmadım ya doktor önerdi
Hilalavccc newmom1234 Demir depolarını doldurmamış size önerim bestiron ya da sidefer doktorunuza da danışın