20 aylık oğlum gece 12 dedin mi çığlık çığlığa uyanıyor kafasını geriye doğru atıyor başka odaya gitmek istiyor asla sakinleşmiyor ayaklarını hızlı bir şekilde yatarken yere vuruyor neden yapıyor anlamıyorum şu bir haftadır düzenli bir şekilde oluyor bu kafasını vuruyor yere sadece o an tutmaya çalışıyorum lamba açıyorum su teklif ediyorum hiç bir şey istemiyor fırlatıyor elimden bu durum 10 15 dk bazen 20 dk kadar sürüyor sonra birden sakinleşip uyuyor başına gelen var mı aç değil altı pis değil başka bir rahatsızlığı da yok