dunyaaa _Prens_annesi_ biz diyerbakıra geldik kızım için 3 yaşında kızım 6 defa bağırsak düğümlenmesi geçirdi
_Prens_annesi_ dunyaaa geçmiş olsun rabbim şifa versin yavrularımıza bnde şuan DiyarbakırdYım oğlum için geldk tahlil verdik İyi bi doktora. Beziyor. Bakalım şans artık ücretli doktor bu arada