ozduru Kızkar bebeğim ne mama ne meme yiyor. Delirmek üzereyim doktor kan tahlili yaptırdı temiz çıktı şükür ama iştah sıkıntısı geçmiyor 2 aylık olduğundan beri. Kafayı yicem kşlo da öok az almaya başladı. Yaşayan var mı bu durumu
pimiriya ozduru aynı durum bende de var çok az besleniyor aç yaşıyor , burda bekleyim tavsiyesiolan varsa