Gündüzleri uyuturken gözüne çok ışık vurmasın daha rahat dalsın dıye sadece günesliği çekiyordum ben böylece her gittiğimde yerde karartma perde olmayacagı için alıştırıyordum öyle de alıştı. Yatagı camın dıbınde oldugu ıcın yazın güneş çok yansıyor, turuncu fon perdesını cekıyorum. O da odasına tatlı bır loşluk katıyor öyle uyuyor.
Uyutacagım yer baskasının evıyse, günesliği çekerim cama sırtını cevırıp yatırırım, gunduz uykusu oldugunu bılıyor artık 25 aylık olduk. Gündüzleri hiç kapkaranlık yapıp uyutmaya alıştırmadım