bikupakahvee anksiyete panik atar var mı hiç bilmiyorum. Aşı olduktan sonra kalp ağrısı yaşamaya başladım. Kaç kere doktora gittim hiçbir şey yok diyorlar. Daha dün bile ağrım oldu. Sol bacağımda olunca daha çok korkuyorum acaba kalp ile bir ilgisi var mıdır diye düşünüp duruyorum. Herşeyi kafama takan birisiyim ceremesini de yavaş yavaş çekiyorum. Valla bu gidişle bir doktora gitmek şart oldu. Allah yardımcımız olsun İnşallah 🤲🏻