Syhn26 Kızlar bu aft yaraları neden çikar ve çaresi var mı yıllardir bunu çekiyorum ve genetik deniliyor sadece çok acı veriyor ayda 1 tekrar ediyo bıktim artık
butterflyy_ Syhn26 genelde vitamin eksikliğinden oluyor kan değerleriniz e baktırdınız mı b12 düşük gelince olur
pazartesisendromu Syhn26 behçet felan bakıldı mı ?benim de sürekli çıkar ama baktıramadım aklımda o da yok değil
Syhn26 butterflyy_ baktırdım hepsi iyi genetik yatkınlık deniliyor her seferinde çare bulamadım çok sık çıkıyor