Oğlum 17 aylık bi hastalık geçirdi ama ne olduğu belli değil. 5. Günü hastanede test verdik sonuçlar temiz çıktı(daha öncesinde de gittik ama sistem olmadığı için tahlil almadılar). Doktor virüs kapmışsa bile muhtemelen atlatmıştır dedi. Kakası bi nebze olsun düzeldi çok şükür ama iki gündür kahvaltıda yediklerinin hepsini kusuyor. Ben de sevinmiştim ilk defa güzel yedi diye ama yavrum yediğine pişman oluyor kusunca ağlıyor . Yani bu kusma ne zaman geçecek bilmiyorum günlerdir kaka kusmuk temizlemekten helak oldum. Genel durumu iyi . Çinko ve probiyotik veriyorum kahvaltı sonrası acaba onlar kusturuyor olabilir mi?