Bebeğim 1 buçuk yaşında. Geçen kış hiç hastalıksız atlatmıştık ama bu kış daha şimdiden 2.hastalığı. Burun akıntısı ile başladı dün bütün gece hırıltılı uyudu bu yüzden rahatsız olup saat başı uyandı. Ne yapabilirim ilerlemeden kesilmesi için? Temizletmiyor da çok sıkıntılı kaçıyo çığlık çığlığa ağlıyor temizlerken istemiyo kafasını savuruyor