Deleted0089 Sizin nasıl gidiyor. Kaşığa alıştıramıyorum balkabağı haşladım elimden yedi baya bi ısıra ısıra. Armut haşladım onu da yedi ana keyifli anına denk gelirse. Bu aralar yoğurt da yemiyor.Her yemekte sofraya onu da oturtuyorum bizim yediklerimizi merak ediyor. Ufacık tattırıyorum artık uygun olanları napayım yoksa hiç yemeyecek. Ekmeğe bayıldı mesela 😂 Ama çok zorlanıyorum. Ha bi de mandalina tattırdım çok sevdi ama ayına uygun değil. Kıyma yemesi lazım mesela artık ama çorba içmiyor nasıl vereceğim bilmiyorum