rabiab Bebeğiniz havayı tutmuyorsa uyurken de verebilirsiniz. Hastanede yatarken 8 aylık kızıma böyle yapmak durumunda kalmıştık. Doktor da havayı vermek zorunda olduğumuz için nasıl veriyorsan ver demişti. Ama uyanıkken, oturur vaziyette verdiğiniz havadan daha çok verim alırsınız çünkü incelen balgam daha kolay atılır. Hatta hırıltı esnasında sırtına hafif yukarıdan aşağı doğru vurursanız atması da kolay olabilir.