cansu000 Valla ben de pes ettim, 2 yas sendromuyla tv hayatımıza girdi diycem ama tv hep vardır biz dr, ama belgesel aciyorum, baby animal vs bakalım kötü etkilenmez inşallah
boran06 cansu000 mylife_ Bende bazen mecbur kalınca açıyorum ama bu kanal çok tehlikeliymiş bunu izletmeyelim
mylife_ mecbur kalınca açıyorum ama TV çok bakmiyor oyuncaklarini yığıyorum önüne dikkati orda olmasın çok diye