Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım bebeğim 5 gündür hastanede değer 27 çıktığı için hemen üniversite hastanesine sevk ettiler kan değişimi demişlerdi neyseki biraz düşünce ışın vermeye devam ettiler dün ışını kestiler 11,2 ye kadar düşmüştü ama gece tekrar 14 olunca yine terapiye başlamışlar. Lütfen söyleyin bu illet geçecek mi? Aynı durumu yaşayan varsa ne kadsr zamanda kurtuldunuz? Bebeğimi evime getiremedim daha içim yanıyor resmen