hulyaklzmr Arkadaşlar elinde gaviscon infant olan varsa ücreti karşılığında alabilir miyim bebeğim düzelmezse ameliyat olacak kullanmadığım tek bu ilaç kaldı. Lüfen yardımcı olur musunuz
Sassolsobe hulyaklzmr çok geçmiş olsun, elimde yok ama merak ettim neden bu ilacı kullanacaksınız , bize de oğlumda hafif ağız kokusu var diye bulabilirseniz kullanın demişti doktor ama sonra gerek kalmadı
eleftwins hulyaklzmr benim bebeğimin de reflüsü vardı aşırı kusuyordu bu ilacı kullandık ama fayda etmedi daha içer içmez yine kusuyordu hemde daha fazlasını
hulyaklzmr eleftwins bebeğiniz düzeldi mi şimdi nasıl bu ilacı denemedik bununla düzelen bebekler varmış bende düzelcek diye umut ediyorum 😔
eleftwins hulyaklzmr şimdi 10 aylık bebeğim ek gıdaya başladıktan sonra düzeliyor inan ki . Ben gece yarısı kızımın kusma sesiyle uyandığımı biliyorum bardaktan boşalır gibi reflüsü olan bebeğe ilaç fayda etmiyor bence çünkü mide hassas mümkün olduğunca bekledikten sonra hareket ettirme kafasını yüksek olacak şekilde yan tarafına yatır. Kilo alımı nasıl senin bebeğinin ?
denizdeniz1 Elimde 3 kutu var zor bulaunan bir ilaç biz aldık ama mamayla kusması durduğu için kullanmadık isterseniz gönderebilirim
durudern35 denizdeniz1 merhaba ilacları vermis miydiniz acaba epey olmus başlık açılalı ama mecburiyetten buraya yazdım kusura bakmayın🙏🏼
hulyaklzmr denizdeniz1 evet ilaç bu çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum bilemezsiniz ar mamaların hepsini denedim
hulyaklzmr eleftwins kilo alıyor bebeğimin farklı rahatsızlığı da var mamasına ek mama katıyorum o kilo aldırıyor ama kusma da ekslme yok
Maran-21 durudern35 eczanelere sorun canım var ellerinde olmasa da depoda oluyor istetiyorlar Hangi şehir